poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Ja

Hej ! 

Nazywam się Patrycja, znajomi mówią na mnie Ruda ;p uwielbiam jak tak mówią, bo nienawidzę swojego imienia ale to tak na marginesie ;p.
Postanowiłam założyć bloga. Hm.. pytanie po co i dlaczego? Może dlatego, że mam za dużo czasu wolnego i chciałabym się z wami dzielić tym co dzieje się u mnie w życiu? Może też dlatego, że lubię takie sprawy :) Ogólnie jestem dziewczyną szaloną, tak mi się wydaje ;p uwielbiam zwierzęta, uwielbiam psy ! Dosłownie w dwóch słowach jestem "Psią Mamą" ;p Ogólnie interesuję się jeszcze fotografią, uwielbiam robić zdjęcia i uwielbiam poważne sesje ;) Może nie robię zdjęć idealnych albo mega profesjonalnych... uczę się dopiero, ale mam nadzieję, że spodoba wam się mój blog zdjęcia i notki które będę pisała. Ogólnie będę pisać o uczuciach które są na co dzień o jakiś doznaniach no jednym słowem o "ŻYCIU" :)
Także zapraszam na bloga wpadajcie kiedy chcecie :) mam nadzieję że się wam spodoba ;p 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz