poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Życie ...

No hej ! 

Sama nie wiem od czego mam zacząć pisać .. 
Życie to dobre wyzwanie, dobra szkoła która daje nie złe lekcje .. czasem da nam tak po dupie a czasem nas pogłaszcze ... Mianowicie chodzi mi o to, że totalnie nie rozumiem kilku osób i płci przeciwnej.. dziwnie trochę tak pisać, ale wiem, że każdy z nas ma podobne problemy w życiu. 
Jedna osoba powiedziała mi "Znajdź w sobie siłę żeby iść własną drogą za tym czego ty sama dla siebie chcesz ... i kogoś kto ci w tym pomoże !!!" te słowa są dosyć mocne i prawdziwe ! Głupia świadomość chcesz być szczęśliwa, chcesz zmienić coś w swoim życiu ale sie boisz ... boisz się co te życie ci przyniesie .. każdy z nas ma jakieś takie dziwne fazy ... każdy z nas w życiu cierpi. Nie jestem w stanie zrozumieć po co ranić drugą osobę swoim zachowaniem ! po co to robić ... Najlepiej byłoby gdyby każdy człowiek był z kamienia. Zero uczuć .. zero zmartwień nic ..



po co jest strach? dlaczego mamy tyle pytań w głowie a nie mamy na to wszystko odpowiedzi?
Nie mogę ogarnąć tego w jaki sposób ludzie traktują siebie wzajemnie .. ciężko patrzeć na to jak druga osoba zadaje ból ... Życie to dobra lekcja na zrozumienie niektórych spraw. Może w końcu powinny być jakieś zmiany? Może w końcu każdy powinien zacisnąć zęby i powiedzieć "Teraz dam radę ! jestem silnym człowiekiem i nigdy nie upadnę " Pięknie to brzmi gorzej stawić temu czoło .. :)
Nie wiem może piszę coś bez sensu .. ;p ale każdy z nas jest taki sam pod względem uczuć .. 
Sama nie wiem :)
Dobra kończę jak na razie. Mam nadzieję że nie zanudziłam was zbytnio .. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz