czwartek, 19 listopada 2015

ROZMYŚLENIA ;P

No hej ! :)
No więc tak, miałam różne fazy, fazunie ;) ale nigdy w życiu nie sądziłam, że to będzie wyglądało wszystko tak jak teraz. Rozstałam się ze swoim byłym chłopakiem, przyjaciele się ode mnie odwrócili, podobno z mojej winy ok. Niech i tak będzie, gówno się znam na życiu, nic nie wiem, niczego nie rozumiem, itp itd ;p nie wiem co to miłość i ogólnie spoko niech i tak będzie :) 
Wczoraj pisałam z pewną osobą która nie może zapomnieć o tych wszystkich wspomnieniach związanych z pewną dziewczyną :) i wiecie co wam powiem? Wspomnień nigdy się nie zapomni, nigdy się nie usunie z życia, nigdy się od nich nie uwolnimy :) one będą wszędzie, zawsze i na zawsze :) takie to już życie.. Nie które wspomnienia są fajne, nawet czasem jak sobie wspominam jak to było rok temu, czy 4 miesiące temu to sama śmieje się do siebie :) a o niektórych wspomnieniach lepiej zapomnieć, choć mimo wszystko i tak nam się to nie uda ;p. Podobnie jest z tęsknotą.. ;p Tak w sumie to nie wiem co ta dzisiejsza notka będzie znaczyła, ale jakoś poczułam potrzebę napisania ;p więc se pisze ;p ktoś nie chce to niech se nie czyta tego co piszę, ale  piszę to wszystko tylko i wyłącznie dla siebie, komuś się nie podoba to nie ! :)  nie musi wchodzić czytać i komentować tyle. Przykre jest to, że pewne osoby się staczają na dno .. słyszałam różne rzeczy na swój temat ... :) i szczerze ? jakoś mi to lata co ludzie myślą na mój temat, jestem jaka jestem i dla kogoś zmieniać się nie będę ;p Sama dla siebie postanowiłam, że dosyć użalania się nad sobą i czas wziąć życie w swoje ręce i dążyć do celu który sobie w życiu postawiłam. Jak na razie wszystko mi się udaje i wszystko jakoś zaczyna się układać w jedną wielką całość :) z czego się cieszę, mam nadzieję, że osoby które to czytają zastanowią się nad sensem własnego życia i zaczną coś z tym życiem robić.
Ja się cieszę z tego, że moje życie w końcu nabiera jakiegoś tępa .. jakiś kolorów, bo jeszcze niedawno było nie za ciekawie ... każdy ma chwilę słabości to normalne :) ale cieszę się najbardziej z tego, że otaczają mnie osoby na które mogę zawsze liczyć nie ważne czy to noc czy to dzień są zawsze :) jak trzeba przyjadą, przylecą, przyjdą ważne że takie osoby są :) <3 
No więc to chyba tyle z mojej strony ;D będę tu częściej zaglądać :) mam taka nadzieje ;p 
A no tak. Taka jedna mała prośba :P
jeżeli ktoś coś do mnie ma, komuś się coś nie podoba i chce mi coś powiedzieć to prosiłabym nie w komentarzach a na fb czy coś :) Bo jeszcze raz przypomnę to jest mój blog, każdy może mieć swoje zdanie, ale jeżeli ktoś nie wie jak było na dany temat  a się na ten temat wypowiada to coś tu nie gra :);p no więc to chyba tyle ;p I przypomnę komuś się nie podoba to co pisze to nie czytajcie tego :) TYLE :) BUŹKA ;* 







A tu macie troszkę zdjęć mojego kochanego futrzaka ;) 




Pies to najlepszy przyjaciel człowieka, może i nie mówi, ale zawsze jest przy tobie :) !







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz